Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Super Giveaway ! ! !

Σας έχω SUPER νέα.............!!!!!!!!!!!

Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί όπως καταλάβατε έχουμε το πρώτο μας GIVEAWAY.......ντα νταννν!!!


Έχω επιλέξει για εσάς και μόνο κάποια καλλυντικά από την Makeup Revolution, τα οποία απ' όσο γνωρίζω δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα στη χώρα μας.

Η Makeup Revolution είναι μια αγγλική εταιρεία καλλυντικών που της αρέσει η συσκευασίες των προϊόντων της να μοιάζουν με άλλες πολύ ακριβότερες. Η σειρά που έχω επιλέξει θυμίζει αρκετά τα καλλυντικά της  πολύ γνωστής Makeup Artist Charlotte Tilbury.

makeup revolution

Θα ήθελα να γνωρίζεται ότι ο διαγωνισμός δεν είναι sponsor  και πως τα προϊόντα τα έχω επιλέξει και αγοράσει μόνη μου. 

Γνωρίζοντας πως αρκετές κοπέλες είναι ακόμα λίγο διστακτικές με τις ηλεκτρονικές αγορές του εξωτερικού και γι'αυτό αποφάσισα και κατέληξα στα παρακάτω προϊόντα της Makeup Revoution : 

1 x Makeup Revolution Renaissance Lipstick στην απόχρωση Classic
makeup revolution ranaissance
makeup revolution ranaissance

1 x Makeup Revolution Skin Kiss στην απόχρωση Golden Kiss

makeup revolution skin kiss

1 x Makeup Revolution Renaissance Palette στην απόχρωση Night


makeup revolution ranaissance

makeup revolution ranaissance


Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι :


  1. Like στη σελίδα στο Facebook εδώ (όσες από εσάς έχετε)
  2. Like & Share στο post στο Facebook εδώ (όσες από εσάς έχετε)
  3. Follow στο Instagram εδώ
  4. Like στη φωτογραφία & Tag 2 φίλες σας εδώ
  5. Προαιρετικά εγγραφή (ακόλουθος) στο Blog





Όροι διαγωνισμού :
  • Τα προϊόντα έχουν βγει από την συσκευασία τους μόνο για να σας τα δείξω 
  • Ο διαγωνισμός θα είναι ενεργός μέχρι τις 30/06/2017 τα μεσάνυχτα
  • Ο/Η νικητής-τρια  θα ειδοποιηθεί με προσωπικό μήνυμα και σε δημόσια ανακοίνωση στο instagram/facebook.
  • Σε περίπτωση που δεν επικοινωνήσει μαζί μου εντός 2 ημερών η κλήρωση θα επαναληφθεί 
  •  Προαιρετικά όποιος θέλει μπορεί να κάνει και εγγραφή και να γίνει αναγνώστης (ακόλουθος) του Blog. 
  • Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για Ελλάδα.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και από την τυχερή που θα τα κερδίσει περιμένω εντυπώσεις!!!! 


           Φιλιά πολλά, Σοφία !!!!!!!!!


15 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμεεεεεε πολύυυυυυυυ!!!!Δεν έχω λόγιααααα... ΘΕΙΚΟΟΟΟΟΟΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!Ονειρεμένο δώρο !!!Μακάρι να είμαι η τυχερή!!!! Instagram: lemon_v_lemon ❤ gfc: Lemon Lemon ❤ FB: Lemonia Vola

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστούμε! τέλεια! Τα έχω ανάγκη και τα θέλω 😍😘😍😘😍😘😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο δωράκι... Ευχαριστούμε πολύ... Instagram: ama_tsi_ Facebook :amalia Tsivelekidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστούμε πολύ!! fb name:Domniki Sarri / instagram name:domniki70

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικό δώρο!!!!ευχαριστούμε πολύ!!!!����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ για το καταπληκτικό δώρο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχότατοοοοοο δώρο!!! Ευχαριστούμε​ πολύ !!! Θέλω πολύ να είμαι η τυχερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φανταστικά...καταπληκτικά δώρα! ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΔΩΡΟ ΩΣ ΝΕΑ MAKE UP ARTIST ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΜΕΣΩ INSTAGRAM MARIA_KROUSKOU 🔝🔝😍😍👏👏❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστουμε υπεροχο δωρο Instagram desp_cha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 🌸OTI ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ,🌸ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ ΔΩΡΑΚΙ🍀ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ ΑΠΟ ΧΑΡΑ ΑΝ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ 💞ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ💞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε!!!
    GFC - Instagram: SerenityDhm
    FB: Renata Love Paul

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Ολλανδέζικο σπίτι, εκδόσεις Δώμα

Το Ολλανδέζικο σπίτι  Το Ολλανδέζικο σπίτι είναι βιβλίο της συγγραφέως Αν Πάτσετ, που κυκλοφορεί μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα από τις ε...