Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Makeup Revolution New-trals Vs Neutrals

Κορίτσια μου γεια σας!!!!!!
Σήμερα θα δούμε την New-Trals Vs Neutals παλέτα σκιών από την αγγλική εταιρία Makeup Revolution.


Πρόκειται για μια Drustore εταιρεία από το Λονδίνο που έχει ως φιλοσοφία να αντιγράφει καλλυντικά πιο Highend εταιρειών χωρίς ενδοιασμό!
Στο ενεργητικό της έχει πολλές παλέτες σκιών, πολλά ρουζ , Highlighter.... με παρόμοιες συσκευασίες με αυτών της Too Faced, και όχι μόνο συνεχώς ανανεώνεται και προσθέτει και άλλα νέα προϊόντα στη συλλογή της.

Πάμε όμως να δούμε την παλέτα για την οποία θα μιλήσουμε!!!!

Η New-trals vs Neutrals είναι μια παλέτα που αποτελείται από 16 σκιές σε BURGANDY  αποχρώσεις. Έχει matte, shimmer και  shatin υφές πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να δημιουργήσεις πολλά διαφορετικά look ανάλογα με την διάθεσή σου.

Είναι πουδρένιες αλλά δεν έχουν πολύ fall-out, έχουν εξαιρετική διάρκεια και κάνουν πολύ καλό blend μεταξύ τους.
Έχουν καλό pigment, όπου χτίζεται εύκολα.

Πολλές ξένες κυρίως youtubers έχουν παρομοιάσει την συγκεκριμένη παλέτα με dupe της Venus από Lime Crime και της Modern Renaissance από την ABH. Ωστόσο δεν έχω καμία στη δική μου συλλογή ώστε να μπορέσω να σας τις συγκρίνω...

eyeshadow palette

Ας δούμε τα swatches των σκιών :

EYESHADOW SWATCH



Όσο για την συσκευασία της όπως μπορείτε να δείτε σε τίποτα δεν θυμίζει μια τόσο οικονομική παλέτα. Έρχεται με έναν πολύ μεγάλο καθρέφτη και ένα πινέλο, που δεν είναι με σφουγγαράκια, αλλά με κανονικό πινελάκι διπλής όψεως!!!

new-trals vs neutrals

Την έχω λίγους μήνες και την έχω χρησιμοποιήσει αρκετά ώστε να μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι μου άρεσε πολύ και μπορώ να σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!!!!

Δεν περίμενα ότι μια τόσο οικονομική παλέτα θα έκανε τόσο καλή δουλειά!

Η τιμή της παλέτας ήταν γύρω στα 10,00 ευρώ (και λίγο πιο κάτω). Την έχω αγοράσει από το επίσημο site τους το οποίο έχει και δωρεάν μεταφορικά για αγορές πάνω από 40,00 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Κάποια άλλα προϊόντα της Makeup Revolution σας έχω δείξει ξανά σε ένα giveaway που είχα κάνει και μπορείτε να τα ξαναδείτε εδώ.
Μπορείτε να βρείτε προϊόντα της εταιρείας σε διάφορα ελληνικά e-shop ή ακόμα και στα Hondos Center.

Εάν σας άρεσε το post-review μπορείτε να πατήσετε το κουμπί παρακολούθησης και να γίνετε αναγνώστες μου.
Επίσης μπορείτε να με ακολουθήσετε στα διάφορα social media  (facebook-instagram-twitter) για να ενημερώνεστε για τα νέα post και για μελλοντικούς διαγωνισμούς.

                            Φιλιά πολλά.............
                                                     .........μέχρι το επόμενο post
                                                                                         
                                                                                        xxx Sofia!!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες αποχρώσεις,έχω παλέτα με ρουζ και είναι επίσης εξαιρετική,αλλά πρέπει να δοκιμάσω και σκιών :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν έχω δοκιμάσει τα ρουζ...:) Αλλά αν είναι σαν και αυτή την παλέτα με τις σκιές σίγουρα θα μου αρέσουν!

      Διαγραφή

Το Ολλανδέζικο σπίτι, εκδόσεις Δώμα

Το Ολλανδέζικο σπίτι  Το Ολλανδέζικο σπίτι είναι βιβλίο της συγγραφέως Αν Πάτσετ, που κυκλοφορεί μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα από τις ε...