Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

5 Προϊόντα που αγοράζω ξανά και ξανά....


Κορίτσια μου γεια σας!!!!!

Σήμερα θα ήθελα να αναφερθώ στα 5 πιο αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς και περιποιήσεις που αγοράζω ξανά και ξανά χωρίς να με έχουν απογοητεύσει καθόλου!

estee lauder foundation

  1. Νούμερο ένα στην κορυφή όλων θα βάλω το καλύτερο foundation και με διαφορά όλων των εποχών! Αυτό δεν είναι άλλο από το Double Wear της Estee Lauder. Το αγοράζω στην εκδοχή Light. Ταιριάζει τέλεια στην δική μου επιδερμίδα, δεν έχω κάποιο πρόβλημα ακμής ή κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην επιδερμίδα του προσώπου μου, έτσι η ελαφριά προς μέτρια κάλυψη που προσφέρει  που δίνει ένα ομοιόμορφο χρώμα και με πολύ μεγάλη διάρκεια!!!!! το αγαπώ!!!
    maybeline concealer
  2. Από την μέρα που ήρθε στη χώρα μας όλοι μιλούν γι αυτό, και όχι αδίκως. Το Eraser concealer  της Maybeline πιστεύω πως είναι από τα καλύτερα κονσίλερ ευρείας κατανάλωσης. Δίνει ένα πού καλό αποτέλεσμα και η τιμή του είναι αρκετά οικονομική. Το ελάττωμά του πιστεύω πως είναι το σφουγγαράκι που έχει στο επάνω μέρος,απορροφά αρκετό προϊόν και τελειώνει γρήγορα. Επίσης άλλον ένα μείον της εταιρείας είναι ότι έχει φέρει μόνο δυο αποχρώσεις στη χώρα μας... Δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό πραγματικά...😩😩😩😩😩
    real techniques
  3. Το τρίτο προϊόν είναι ένα πινέλο. Είναι το πινέλο για Eyeliner της Real Techniques. Το ξέρω ότι πολλές από εσάς δεν σας βολεύει αυτό το είδος πινέλου για την γραμμή του eyeliner αλλά εμένα με βοηθάει πάρα πολύ! Το χρησιμοποιώ καθημερινά και σίγουρα είναι από τα πινέλα που θα ξανά αγοράσω !
    dove
  4. Το επόμενο προϊόν είναι η ενυδατική κρέμα σώματος της Dove. η επιδερμίδα μου είναι αρκετά ξηρή, έτσι μετά το ντουζ μια κρέμα σώματος είναι πραγματικά απαραίτητη... Η συγκεκριμένη λοσιόν σώματος δεν αφήνει λιπαρή την επιδερμίδα,απορροφάται άμεσα και έχει ένα απαλό διακριτικό άρωμα που μετά από λίγη ώρα φεύγει. Αφήνει απαλό το δέρμα μέχρι το επόμενο ντουζ!
    sun screen frezyderm
  5. Και τελευταίο από τα πέντε προϊόντα που αγοράζω ξανά και ξανά είναι η αντηλιακή κρέμα προσώπου την Frezyderm Sun Screen.  Η πολύ γνωστή σε όλους μας βελούδινη κρέμα προσώπου με αντηλιακή προστασία, με υφή διάφανου τζελ που απλώνεται τέλεια στο πρόσωπο! Εγώ πρέπει να σας πω ότι τη χρησιμοποιώ και σαν primer πριν το foundation τώρα το καλοκαίρι, αλήθεια δοκιμάστε το!!!!!









Πως σας φάνηκαν τα 5 αγαπημένα μου προϊόντα; Εσείς ποια πράγματα αγοράζεται συνεχώς χωρίς να σας έχουν απογοητεύσει ούτε μια φορά; Πείτε μου..., περιμένω να μάθω και τα δικά σας αγαπημένα!


Φιλία πολλά .......

                ......μέχρι το επόμενο post

                                        ...... xxxx Sofia !      

1 σχόλιο:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Ολλανδέζικο σπίτι, εκδόσεις Δώμα

Το Ολλανδέζικο σπίτι  Το Ολλανδέζικο σπίτι είναι βιβλίο της συγγραφέως Αν Πάτσετ, που κυκλοφορεί μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα από τις ε...