Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Το νεσεσέρ των διακοπών!

Κορίτσια μου επιτέλους καλοκαίρι !!!!

Ήρθε η ώρα να σχεδιάσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές! Τι αίσθηση και αυτή...μαγιό...ήλιος...θάλασσα...άμμος...δροσερά κοκτέιλ...αέρινα ρούχα...και...ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ!!!!

Στο θέμα των καλλυντικών πιστεύω πως δεν πρέπει να το παρακάνουμε και να κουβαλάμε μαζί μας την Άρτα και τα Γιάννενα... ✋✋✋✋✋✋✋✋

Το νεσεσέρ των διακοπών μας πιστεύω πως πρέπει να περιέχει λίγα και καλά!

το νεσεσέρ των διακοπών summer vacation

Κατ'αρχήν δεν θα πρέπει πότε μα ποτέ να ξεχνάμε την ενυδάτωση μας και την προστασία του προσώπου μας από τον καυτό ήλιο.

  • Έτσι δεν πρέπει να ξεχάσουμε να έχουμε μαζί την ενυδατική μας, το αντηλιακό του προσώπου μας και ένα lip balm χειλιών.

Πιστεύω πως αυτά είναι τα βασικά και πολύ απαραίτητα προϊόντα που πρέπει να προσθέσουμε πρώτα-πρώτα...


  • Συνεχίζουμε με μια βάση για το πρόσωπο, για την οποία εγώ θα πρότεινα μια BB cream ή ένα μεικαπ ελαφριάς έως μεσαίας κάλυψης. Αυτό φυσικά είναι πάντα θέμα γούστου, απλά πιστεύω πως το καλοκαίρι δεν μου αρέσουν οι βαριές υφές και πως το πιο φυσικό look είναι πιο ωραίο!
  • Ένα Bronzer το οποίο θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε και σαν σκιά καθώς και ένα Highlighter.
  • Μία μαύρη μάσκαρα και ένα μολύβι ματιών ή ένα Eyeliner ότι βολεύει την κάθε μια 
  • Και 2-3 κραγιόν... έτσι για αλλαγή βρε αδερφέ....
καλοκαιρινές διακοπές summer vacation

Πιστεύετε ότι είναι αρκετά αυτά τα καλλυντικά ή μήπως θα συμπληρώνατε και κάτι ακόμα; Εσείς που θα πάτε διακοπές....; Πείτε μου αν θέτετε....ποια από τα καλλυντικά σας προτιμάτε να έχετε μαζί σας στις καλοκαιρινές διακοπές;

Καλές διακοπές σε όλες σας, να ξεκουραστείτε και να περάσετε υπέροχα όπου και αν πάτε!!!!


                        Φιλία πολλά........

                                            ......... μέχρι το επόμενο post 

                                                                           .............xxx Sofia! 








2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Σοφία.
    Πολύ ωραίο το post σου!
    Περιμένω και εγώ πως και πως να ξεκινήσει η άδεια μου, μπας και ξεφύγουμε λίγο από την Αθήνα.
    Έχω αποκτήσει πρόσφατα αντηλιακή κρέμα για το πρόσωπο την CC dream skin 50αρη με χρώμα από τη carroten. Ακόμα δεν την έχω δοκιμάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως όλοι αυτή την άδεια περιμένουμε πως και πως...
      Δεν έχω δοκιμάσει τη CC cream, θα με ενδιέφερε πολύ να μου πεις τη γνώμη σου όταν τη δοκιμάσεις!
      Τα αντηλιακά της Carroten μου αρέσουν πολύ και μυρίζουν πολύ ωραία.

      Διαγραφή

Το Ολλανδέζικο σπίτι, εκδόσεις Δώμα

Το Ολλανδέζικο σπίτι  Το Ολλανδέζικο σπίτι είναι βιβλίο της συγγραφέως Αν Πάτσετ, που κυκλοφορεί μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα από τις ε...